KURKIME BIM KARTU
Koja kojon su BIM startuoliais ir profesionalais,
pagal Jūsų verslo poreikius ir finansines galimybes.

Autodesk 3ds Max mokymo kursai

Trukmė: 20 akad. val.

5 užsiėmimai Mokymo centre Vilniuje

„Autodesk 3ds Max“ – profesionalaus trimačio modeliavimo, animacijos ir vaizdavimo programinė įranga, su kuria galima kurti vizualinius efektus, animuoti personažus ir kurti naujos kartos žaidimus.

material) vaizdavimu.

Kursas skirtas pradedantiesiems, norintiems suprasti ir naudoti vieną galingiausių kūrybinių įrankių. Mokymai suteikia pakankamai praktinių programos naudojimo žinių, kurias galima panaudoti tiksliojo modeliavimo, vizualizacijų, web-dizaino, abstrakcijų kūrimo srityse.

Pradiniai reikalavimai besimokantiems:

  • „MS Windows“ operacinės sistemos naudotojo pagrindai;
  • „AutoCAD“ ar kitos CAD PĮ pagrindai.

Mokymo temų planas

Apžvalga

Panaudojimo galimybės. Projekto planavimas / eiga

Pasiruošimas darbui, modeliavimas, tekstūrizavimas, apšvietimas ir kameros, animavimas

Galutinis skaičiavimas (rendering)

„3D Max“ aplinka. Kaip ji veikia?

Navigacija 3D erdvėje

Projekcijos, tinklelis (grid), projekcijų vaizdavimo tipai

Vaizdo valdymo įrankiai

Darbas su objektais: žymėjimas, valdymas, paslėpimas/izoliavimas

Objektų grupės

Geometrijos kūrimo eiga

Geometriniai objektai (3D): primityvūs geometriniai objektai, išplėstiniai geometriniai objektai

Geometrinės formos (2D): primityvūs 2D, taško, lenkties, segmento, „splaino“ sąvokos

Ruošiniai būsimiems 3D objektams iš išorinių failų, kreivių, taškinių vaizdų

Sudėtiniai 3D objektai. Extrude, loft (2D+2D), lathe (2D sukiniai į 3D), boolean (3D +3D junginiai)

Transformavimo priemonės: move, rotate, scale

Objektų distribucija: mirror, array, snapshoot, align

Dublikavimas, kopijavimas

Objektų deformavimas

Modifikatorių „steaks“, darbo su jais eiga

Pagrindiniai objekto lygio modifikatoriai

Subobjektinio lygio modifikatoriai

Modifikatorių įtakaka dublikatams

Objektų sistemų deformavimas

Naudojimo atvejai

Konvertacija / org.objektų destrukcija

Subobjekto geometrijos valdymo mechanizmai ir lygiai

Taško lygis (Vertex). Kraštinės lygis (Edge). Daugiakampių lygis (Polygon)

Subžymėjimas. Sof-žymėjimas

Paviršiaus „normalės“ (normals)

Manipuliacijos su paviršiaus geometrija:

taško lygyje (Vertex); karštinės lygyje (Edge); daugiakampių lygyje (Polygon)

Medžiagos

Standartinės ir „mental-ray“ medžiagos

Medžiagų vidinė hierarchija, tekstūros

Multimedžiagos. „ProMaterials™“ medžiagos

Medžiagos žymėjimas objekto lygyje (mapping)

Scenos paruošimas

Kameros ir jų naudojimas: manipuliacijos, animacija, jungtys

Šviesos. Standartinės, fotometrinės

Bendri šviesų parametrai

Papildomo netiesioginio apšvietimo ypatumai

Vaizdavimas (Rendering)

Tradicinis vaizdavimas

„Mental Ray“ vaizdavimas

Išvesties parametrai:

bendri išvesties parametrai;

greitojo vaizdavimo priemonės;

„panorama“ formavimas.


Ačiū.

Jūsų užklausa

Mane domina:

* - Privalomi laukeliai