KURKIME BIM KARTU
Koja kojon su BIM startuoliais ir profesionalais,
pagal Jūsų verslo poreikius ir finansines galimybes.
December 08, 2009 by Inga Ibėnienė
Dažniausiai „Autodesk“ prenumerata suvokiama tik kaip priemonė atsisiųsti naujausias programų versijas. Tačiau prenumerata suteikia kur kas daugiau galimybių. Šį kartą išsamiau pristatysime prenumeratos teikiamą naudą „3ds Max“ naudotojams.

Dažniausiai „Autodesk“ prenumerata suvokiama tik kaip priemonė atsisiųsti naujausias programų versijas. Tačiau prenumerata suteikia kur kas daugiau galimybių. Šį kartą išsamiau pristatysime prenumeratos teikiamą naudą 3ds Max naudotojams.

„Autodesk“ vizualizavimo produktų prenumeratoriai per pastaruosius dvejus metus sulaukė reikšmingų programos „3ds Max“ papildinių, tokių kaip CAT ir „Connection Extension“. Abu šie naudingi įrankiai atsirado prenumeratorių, norinčių dirbti patogiau ir kokybiškiau, paletėse.

Šiais metais „Autodesk“ prenumeratoriams suteikta galimybė naudotis programomis „ImageModeler“ ir „MatchMover“. Abi šios papildomos programos pateikia vizualizavimo proceso specifines funkcijas „3ds Max“ viduje, ir tai leidžia dirbti greičiau nei naudojant papildomus įrankių komplektus.

ImageModeler - tai kūrimo įrankių rinkinys, kuris leidžia pateikti eilę situacijos atvaizdų ir sukurti trimatį (3D) modelį pasirenkant tose iliustracijose bendrus taškus. Modelio tikslumas priklauso nuo paveikslėlių dydžio, jų skaičiaus ir nuo skaičiaus taškų, naudojamų iliustracijoms suderinti. Visa tai leidžia dizaineriui kurti 3D modelį, kuris gali būti naudojamas kaip vizualizuojamo projekto aplinka (fonas), pvz., vizualizuojamas pastatas talpinamas realiai egzistuojančioje gatvėje ar automobilis - stovėjimo aikštelės aplinkoje. Kadangi iš paveikslėlių sukuriamas modelis yra trimatis, naudojant „ImageModeler“ kūrėjo nevaržo paveikslėlio kameros pozicija – dizaineris gali nustatyti tokią padėtį, kuri pateikia patį įtikinamiausią kadrą.

MatchMover yra galinga priemonė, kuri atkuria sukurto video įrašo kamerą. T.y. programa leidžia sukurti stebėjimo taškus, kurie naudojami nufilmuotos medžiagos kameros judėjimui apibrėžti. Kamera ir jos judėjimo kelias gali būti eksportuojami į programą „3ds Max“, kur gautoje scenoje galima kurti animaciją. Dizaineris sukomponuotą modelį vėl gali grąžinti į „MatchMover“, kad patikrinti kameros kelio tikslumą. Visas procesas atliekamas labai greitai ir lengvai, o jo rezultatas – žymiai tikslesnis animacinių kadrų kameros kelias.

Trumpiau tariant, abi aukščiau pristatytos programos - „Image Modeler“ ir „MatchMover“ – vizualizacijos specialistams yra labai vertingos. Šaunu ir tai, kad „Autodesk“ prenumeratoriams jos yra nemokamos, tereikia prisijungti prie prenumeratos centro ir jas atsisiųsti.

Ačiū.

Jūsų užklausa

Mane domina:

* - Privalomi laukeliai