Jei dairotės darbo vietos, kurioje galėsite save realizuoti, jei norite dirbti tarptautinėje IT kompanijoje ir jei esate atsakinga bei organizuota asmenybė – prisijunkite prie mūsų komandos.
Daug potencialo turinti, virš 30 metų stabiliai veikianti UAB „AGA CAD“ tiekia kompleksinius IT sprendimus statybų pramonės atstovams: architektams, pastatų inžinieriams, konstruktoriams ir rangovams. Įmonė jau 10 metų kuria BIM technologijas, diegia BIM procesus, platina CAD ir BIM programinę įrangą, teikia mokymus ir konsultacijas.
Jei įdomu, kaip vyksta darbo procesas IT įmonėje ir norite prie jo prisidėti - mes laukiame jūsų!
Šiuo metu ieškome naujo(s) darbuotojo(s) – BIURO ADMINISTRATORIAUS (-ĖS).
Darbo pobūdis:
- Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas;
- Įeinančių skambučių / laiškų priėmimas ir paskirstymas;
- Administracinių ir pirminių apskaitos dokumentų valdymas;
- Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos paskirstymas;
- Įmonės susitikimų ir komandiruočių derinimas bei priežiūra;
- Įmonės renginių organizavimas, skelbimų publikavimas;
- Gero mikroklimato palaikymas.
Ko tikimės?
- Aukštojo
išsilavinimo;
- Darbo
patirties administravimo srityje (būtina);
- Verslo
etikos išmanymo;
- Iniciatyvumo,
lojalumo, organizuotumo, savarankiškumo, puikių bendravimo įgūdžių;
- Gebėjimo
sklandžiai atlikti atidumo ir kruopštumo reikalaujančias užduotis;
- Gerų
anglų kalbos žinių (žodžiu ir raštu).
Kompanija siūlo:
- Tobulėjimo galimybes tarptautinėje „ARKANCE“ įmonių grupėje;
- Draugišką ir palaikančią darbo aplinką;
- Galimybę esant poreikiui dirbti lanksčiu darbo grafiku, darbą biure derinti su nuotoliniu darbu;
- Atlyginimą 1400 – 1700 neatskaičius mokesčių, premijas ir lėšas kasmetiniams mokymams.
Ką daryti?
Siųskite savo CV ir motyvacinį laišką iki 2021 m. lapkričio 8 d. el. p. cv@agacad.com.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.