Nuo 2024 m. rugsėjo 16 d. kompanija „Autodesk“ keičia programinės įrangos prenumeratos įsigijimo tvarką. Šie svarbūs pokyčiai galioja visiems klientams, išskyrus viešojo sektoriaus subjektus ir valstybines institucijas.
Siekiant užtikrinti sklandų perėjimą prie naujosios sistemos, toliau išsamiai apžvelgsime, ką šie pokyčiai reiškia ir kuo jie gali būti jums naudingi.
Kodėl keičiasi „Autodesk“ produktų pirkimo tvarka?
Kaip pasiruošti pokyčiams?
Kas lieka nepakitę?
Tolesni veiksmai
DUK dėl naujojo prenumeratos pirkimo modelio
Kodėl keičiasi „Autodesk“ produktų pirkimo tvarka?
Šiuolaikiniai verslai vis labiau priklauso nuo efektyvių ir patikimų technologijų. „Autodesk“ supranta šiuos poreikius ir siekia pasiūlyti dar geresnes pirkimo sąlygas savo klientams. Naujoji pirkimo tvarka (angl. New Buying Experience) padės optimizuoti procesus ir užtikrinti, kad kiekvienas „Autodesk“ produktų naudotojas gautų geriausią įmanomą paslaugą.
Todėl 2024m. rugsėjo 16 d. „Autodesk“ keičia programinės įrangos prenumeratos įsigijimo būdą. Bus pereita prie TIESIOGINIO ATSISKAITYMO sistemos. Tai reiškia, kad nuo šios dienos sąskaitas faktūras jūs gausite iš kompanijos „Autodesk“, mokėjimą taip pat reikės atlikti tiesiogiai „Autodesk“.
Naujasis licencijos užsakymo arba nuomos pratęsimo procesas bus toks:
- Klientas siunčia užklausą savo partneriui („AGA CAD“, „ARKANCE“ grupės narei).
- Partneris parengia reikiamą pasiūlymą „Autodesk“ sistemoje
- Klientas gauna el. laišką su pranešimu apie sukurtą pasiūlymą su nuoroda į „Autodesk“ paskyrą
- Patikrinkite pasiūlymą „Autodesk“ paskyroje ir patvirtinkite užsakymą
- „Autodesk“ išrašyta sąskaita faktūra pasirodys jūsų „Autodesk“ paskyroje
- Atsiskaitykite tiesiogiai „Autodesk“ kompanijai už produktų nuomą
Nesvarbu, esate ilgalaikis ar naujas klientas, nuo š. m. rugsėjo 16 d. prenumeratos užsakymai bus teikiami tiesiogiai „Autodesk“, o savo sistemose kaip pardavėją turėsite nurodyti „Autodesk“ kompaniją. Mokėjimus bus galima atlikti pavedimu pagal iš „Autodesk“ gautą sąskaitą faktūrą arba įmonės debetine / kreditine kortele.
Kaip pasiruošti pokyčiams?
Norėdami užtikrinti savo „Autodesk“ licencijų ir operacijų saugumą ateityje, būtinai nurodykite „Autodesk“ kaip programinės įrangos tiekėją savo pirkimų sistemose. Be to, svarbu susipažinti su naujomis pirkimo taisyklėmis ir suprasti, kaip jos paveiks jūsų esamą sutartį su „Autodesk“, naujus prenumeratos pirkimus ir paslaugas.
- Patarimas Nr. 1: Atidžiai perskaitykite „Autodesk“ naujojo pirkimo būdo puslapį, kuriame rasite visą informaciją apie naująją sistemą ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Taip pat susikurkite paskyrą, kad galėtumėte nustatyti „Autodesk“ kaip savo programinės įrangos tiekėją. Tai bus būtina padaryti nuo rugsėjo 16 d., bet jei atliksite anksčiau, savo pirkimų komandai suteiksite daugiau laiko tinkamai pasiruošti pokyčiams.
- Patarimas Nr. 2: Iš anksto atnaujinkite esamas prenumeratas ir išsiaiškinkite bendro termino pratęsimo galimybes, kad pratęstumėte dar neatnaujintų prenumeratų galiojimą. Kreipkitės į mus dėl prenumeratos pratęsimo ar kitų su pirkimu susijusių klausimų. Bendrovė „AGA CAD“, tarptautinės „ARKANCE“ grupės narė, kaip jūsų pasirinktas partneris gali jums padėti lengviau prisitaikyti prie pokyčių.
Iki rugsėjo 9 d. galite pirkti tiesiogiai iš „AGA CAD“, užfiksuodami savo kainą ir užsitikrindami mūsų papildomas paslaugas. Vėliau, rugsėjo 9-15 dienomis, „Autodesk“ užsakymų nevykdys, kad galėtų užtikrinti šį perėjimą, o nuo rugsėjo 16 d. visi prenumeratos užsakymai bus teikiami tiesiogiai „Autodesk“ kompanijai.
Veikite dabar: nustatykite „Autodesk“ kaip savo programinės įrangos tiekėją
Kadangi nuo 2024 m. rugsėjo 16 d. prenumeratos užsakymai bus teikiami tiesiogiai „Autodesk“, savo sistemose turėsite nurodyti „Autodesk“ kaip programinės įrangos tiekėją:
- Prisijunkite prie savo „Autodesk“ paskyros. Jei paskyros neturite, pasirinkite „Create account“ („Sukurti paskyrą“).
- Prisijungę prie sistemos, pereikite prie pardavėjo formų.
- Pasirinkite savo regioną ir atsisiųskite iš anksto užpildytą pardavėjo formą. Jūsų pirkimų komandai ji bus reikalinga kartu su kitais dokumentais.
- Iš skyriaus „Dažnai prašoma informacija“ parsisiųskite papildomos informacijos, kurios gali prireikti jūsų pirkimų komandai.
- Visus dokumentus pateikite savo pirkimų skyriui.
Daugiau informacijos apie tai, kaip tai padaryti, rasite šioje „Autodesk“ svetainėje.
Kas lieka nepakitę?
Šis pirkimo tvarkos pakeitimas neturi įtakos produktams, licencijuotiems per „Token Flex“, ir produktams, kuriems naujoji pirkimo patirtis netaikoma. Visą neįtrauktų produktų sąrašą rasite „Autodesk“ naujojo pirkimo būdo puslapio DUK skiltyje.
Be to, nors kompanija „Autodesk“ tvarkys jūsų sandorius, galite būti tikri, kad „Autodesk“ partneriai ir toliau bus svarbūs teikiant pasiūlymus, konsultacijas, mokymus ir pagalbą. „AGA CAD“ ir „ARKANCE“ išliks patikimu „Autodesk“ technologijų partneriu. Nurodykite mus kaip pageidaujamą partnerį pirmojo tiesioginio „Autodesk“ sandorio metu, ir toliau galėsite naudotis mūsų teikiamais privalumais: technine pagalba, „Be.Smart“ bei kitais technologiniais sprendimais ir papildomomis paslaugomis.
Esame vienintelis aukščiausio lygio - „Autodesk Platinum Partner“ – atstovas Baltijos regione, ir iki pokyčių datos visus „Autodesk“ produktus, kaip ir dabar, galite įsigyti tiesiai per mus. Mūsų komanda, kurią sudaro daugiau nei 450 profesionalų, padės jums įveikti šį pokytį ir užtikrins sklandžią jūsų patirtį su „Autodesk“ ateityje.
Kadangi „Autodesk“ jau atliko šį pakeitimą Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir JAV, turime unikalią ir vertingą kolegų iš tų šalių patirtį ir žinome, ko tikėtis bei kaip kuo geriau išnaudoti pokyčių teikiamas galimybes.
Po 2024 rugsėjo 16 d. nurodydami „AGA CAD“ / „ARKANCE“ savo atstovu bet kokiuose „Autodesk“ sandoriuose, užsitikrinsite nuolatinę prieigą prie mūsų pasaulinio spektro paslaugų ir specializuotų sprendimų.
Programinės įrangos pirkimo iš mūsų privalumai:
- nemokamos konsultacijos padedant pasirinkti jūsų poreikiams tinkamus „Autodesk“ sprendimus,
- pagalba aktyvuojant ir valdant programinę įrangą,
- lietuvių kalba teikiama techninė pagalba (darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.),
- mokymai efektyviai naudotis „Autodesk Revit“ ir kitomis programomis,
- efektyvaus darbo sprendimų „Be.Smart“ diegimas („Revit“, „Inventor“, „Civil 3D“ ar „AutoCAD“ naudotojams) ir naujų kūrimas pagal poreikį, kad optimizuotumėte savo projektų rezultatus,
- platus spektras su konkrečia pramonės sritimi susijusių profesionalių paslaugų. Būdami tarptautinės grupės dalimi, galime pasiūlyti įvairių specialistų konsultacijas.
Tolesni veiksmai
Šie pokyčiai yra svarbus žingsnis siekiant užtikrinti, kad kiekvienas „Autodesk“ klientas gautų aukščiausio lygio paslaugas. Su patikimų partnerių, tokių kaip „AGA CAD“ ir „ARKANCE“, parama galite sklandžiai pereiti prie „Autodesk“ naujosios produktų pirkimo tvarkos ir toliau naudotis pasaulinio lygio programine įranga.
Primename - kad prisitaikytumėte prie šių pokyčių, jūsų organizacija turės įtraukti „Autodesk“ kaip tiekėją į savo pirkimų sistemas. Kviečiame susisiekti su „AGA CAD“ ir kartu suformuoti jūsų organizacijai pritaikytą planą. Bendromis jėgomis išnagrinėsime, kaip maksimaliai padidinti šio perėjimo naudą, užtikrinant, kad gausite geriausias kainas ir galimybes.
Nedvejodami susisiekite su mumis dėl konsultacijos tel. +370 523 98111 ar el. paštu info@agacad.lt. Arba užpildykite formą ir susisieksime su jumis:
Mes jums padėsime!
DUK dėl naujojo prenumeratos pirkimo modelio
|
|
|
|
|
|
|
|