KURKIME BIM KARTU
Koja kojon su BIM startuoliais ir profesionalais,
pagal Jūsų verslo poreikius ir finansines galimybes.
Prenumeratos vartotojai gali tobulinti darbo programine įranga įgūdžius elektroninėse studijose ir konsultuotis su „Autodesk“ techniniais konsultantais.

Naudinga, nes tobulinti darbo programine įranga įgūdžius galima elektroninėse studijose

Prieigą prie elektroninių studijų (anglų kalba) bazės turi visi prenumeratos centre registruoti nariai (pagal jų sutarčių sąlygas). Šios daugumai Autodesk® programų skirtos studijos yra sudarytos iš aktyvių, vartotojo savarankiškai pasirenkamų ir nagrinėjamų, pamokų. Kiekvienos pamokos trukmė - apie 15–30 minučių.

Šių glaustų, inpidualiai taikomų pamokų tikslas - kad vartotojai išmoktų racionaliai taikyti esmines programų funkcijas, pasinaudotų specialistų patirtimi.

Pamokos susistemintos į katalogus pagal produkto tipą. Kiekviename kataloge yra apie 15–20 pamokų, periodiškai pridedama vis naujų. Po kiekvienos pamokos, padirbėjus su pateiktais pavyzdžiais, praplėtus savo žinias, galima bet kada peržiūrėti kiekviename pratime naudotus failus.

Po studijų atliekamas baigiamasis testas padeda įvertinti pažangą.

Operatyvu, nes bet kuriuo metu galima naudotis „Autodesk“ techninio personalo pagalba internete

Užsisakius „Autodesk“ prenumeratos programą galima gauti tiesioginę „Autodesk“ konsultantų pagalbą internetu.

Naudojantis žiniatinkliu (web) galima prisijungti prie saugaus tinklalapio, kuriame programų vartotojai anglų kalba pateikia techninius klausimus (susijusius su programų instaliavimu, konfigūracija ar kitomis iškilusiomis problemomis) „Autodesk“ pagalbos personalui.

„Autodesk“ konsultantai atsiunčia išsamius atsakymus elektroniniu paštu arba pateikia juos minėtame tinklalapyje.

Ypač patogu tai, kad užsiprenumeravusieji turi prieigą prie visų savo rašytų pranešimų bei gautų atsakymų statistikos. Jie bet kuriuo metu gali peržiūrėti savo klausimus ir iš konsultantų gautus atsakymus neklaidžiodami po kitų laiškų pilną asmeninio elektroninio pašto dėžutę.

Operatyvios „Autodesk“ kompanijos produktų ekspertų konsultacijos neabejotinai padidina vartotojo darbo su „Autodesk“ programine įranga produktyvumą ir padeda sutaupyti daug brangaus laiko.

Susiję: 

Metinė kompanijos „Autodesk“ programinės įrangos prenumerata: kas tai?

„Autodesk“ prenumeratos (Subscription) privalumai (I dalis)

„Autodesk“ prenumeratos (Subscription) privalumai (III dalis)

„Autodesk“ prenumerata leidžia sutaupyti

„Autodesk“ prenumerata: naujinti ar ne? Štai kur klausimas...

Pagrindinės priežastys „Autodesk“ prenumeratą pirkti ir atnaujinti

Kompanijos „Autodesk“, prenumeratorių ir „Autodesk“ atstovų sąsajos

„Autodesk“ prenumeratos centras: kaip prie jo prisijungti?

Ačiū.

Jūsų užklausa

Mane domina:

* - Privalomi laukeliai