KURKIME BIM KARTU
Koja kojon su BIM startuoliais ir profesionalais,
pagal Jūsų verslo poreikius ir finansines galimybes.

Nuo 2016 m. vasario 1 d. kompanija „Autodesk“ taiko naujus terminus prenumeratos pavadinimuose ir suteikia naujas galimybes lengviau valdyti savo programinės įrangos prenumeratas esamiems klientams.

PAGRINDINIAI POKYČIAI, aktualūs prenumeratoriams:

  • Naikinami skirtingi prenumeratų tipai, tad nuo šiol buvę skirtingos prenumeratos – „Autodesk“ programinės įrangos nuoma arba „Darbalaukio prenumerata“ (angl. Desktop Subscription), debesų kompiuterijos prenumerata (Cloud Service Subscription) ir „Network Subscription“ - vadinsis tiesiog „prenumerata” (t.y. subscription arba annual subscription). Prenumeratos galiojimo trukmė apibūdinama nustatyto laiko periodais: monthly term, quarterly term, annual term, multi-year term.
  • „Metinė prenumerata“ (angl. Maintenance Subscription) pavadinimas pakeistas į terminą „metinis palaikymas“ (maintenance plan), tačiau šis planas išlaiko visas buvusios metinės prenumeratos teikiamas galimybes;
  • Įvedama nauja paslauga „tinklinė prenumerata“ (network subscription arba multi-user subscription). Galima tinklinės prenumeratos trukmė: metinė prenumerata (annual, 2-year, 3-year). Mėnesio ar ketvirčio planų nėra.

Kiti pokyčiai „Autodesk“ prenumeratos terminologijoje, į kuriuos taip pat verta atkreipti dėmesį:

      • terminas „Standalone license“ keičiamas į „single-user access“;
      • terminas „Network license“ keičiamas į „multi-user access“.

Kaip minėta, šiais metais kompanija „Autodesk“ esamiems prenumeratoriams suteikia naujas prenumeratų valdymo galimybes:

  • Klientai, turintys galiojančią palaikymo plano (maintenance plan) sutartį, prenumeruodami naują produktą (subscription) gali suvienodinti palaikymo plano ir prenumeratos galiojimo trukmę;
  • Klientai, turintys galiojančią prenumeratos sutartį (subscription, anksčiau Desktop Subscription, t.y. nuoma), gali įtraukti naujo produkto prenumeratą į jau esamą prenumeratos sutartį. Taip pat galima sukurti naują atskirą prenumeratos sutartį naujam produktui ir suvienodinti abiejų sutarčių galiojimo trukmes.
SVARBU:

Norint atnaujinti arba pratęsti savo palaikymo planą, būtina tai padaryti iki jo galiojimo termino pabaigos. Jei to padaryti nespėsite, palaikymo plano sutarties daugiau nebebus galima atnaujinti!

Tuomet norint dirbti su naujausia „Autodesk“ programinės įrangos versija teliks vienintelė galimybė – jos nuoma, t.y. terminuota prenumerata (subscription).

Taigi REKOMENDUOJAME NEPRALEISTI TERMINO ir laiku atnaujinti palaikymo planą (maintenance plan, anksčiau Maintenance Subscription). Tik tokiu atveju galėsite naudotis visomis prenumeratos naudomis, kurios apima:

      • Naujas jūsų programinės įrangos versijas
      • Produktų patobulinimus
      • Ankstesnės versijos teisę
      • Namų licencijos teisę
      • Pasaulinės licencijos teisę (aktualu keliaujantiems užsienyje darbo reikalais)
      • Techninį palaikymą
      • Debesų kompiuterijos paslaugas
      • 25GB debesų kompiuterijos saugykloje

Jei kyla klausimų ir reikalinga išsamesnė informacija, susisiekite su mumis tel. (8 5) 2398111 arba el.paštu info@aga-cad.lt.

Ačiū.

Jūsų užklausa

Mane domina:

* - Privalomi laukeliai